Untitled Document
 
العودة   منتديات لغاتى التعليمية

ميسا is a jewel in the roughميسا is a jewel in the roughميسا is a jewel in the rough

ميسا ميسا غير متواجد حالياً

نـائـبـة

رسائل الزوار

عرض رسائل الزوار 561 إلى 580 من 1086
  1. ghida4ever
    06-07-2009 10:40 AM
    ghida4ever
  2. wafaa
    06-02-2009 10:48 PM
    wafaa
    اشتقت الك موووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت خلصت امتحانات ورجعت لعيونك
  3. الباشة سمسم
    06-01-2009 04:19 PM
    الباشة سمسم
    السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته

    حمدالله ع السلامة

    يا

    أميرة المنتدى

    يارب تكونى بخير وبسعادة

    فى رعاية الله وأمنه

    أخوكم/سمسم

    طارق
  4. حسبى ربى
    05-30-2009 01:24 PM
    حسبى ربى
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أختى الحبيبه ميسااااااا ازيك واخبارك ايه اشتقتلك كتيييييييييير أختى ويارب أشوفك وتكونى بخير دايما يااااارب ومتشكره اوى حبيبتى على سؤالك عنى على طول
  5. العهد
    05-28-2009 07:12 PM
    العهد
    :) ...................
  6. sun rise
  7. Rano0o
    05-28-2009 12:54 PM
    Rano0o
    كيفك ميووسه زمان عنك ^_^
  8. moon15
  9. moon15
  10. الباشة سمسم
    05-23-2009 06:41 PM
    الباشة سمسم
    السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته أختى الكريمة ميساااااااااااااااا
    أخبار حضرتك إيه يارب تكونى بخير وبصحة وبسعادة
    وربنا يسعدك يارب ويكتب لك فى كل خطوة نجاح
    اللهم ءامين
    أخوك/سمسم
  11. العهد
    05-21-2009 07:29 PM
    العهد
    hi merc 4 you calling to me
    how are you honey??are you ok ??
    :)
  12. moon15
  13. moon15
  14. moon15
  15. sun rise
  16. رقه الياسمين
    05-18-2009 02:41 AM
    رقه الياسمين
    ميسا ياريت تدخلي موضوع الورطه وتختاري عضو جديد لاني مشغوله جدا وشكرا ليكي اختي
  17. رقه الياسمين
    05-18-2009 12:12 AM
    رقه الياسمين
    ميسا حياتي اشتقتلك كتير يا حياتي انا مش عارفه ابعتلك التوقيع الزي يا حبييه قلبي
  18. shoshen
    05-17-2009 11:09 PM
    shoshen
    خيتي ميساااااااااااا
    ردي علي ضروري جدا جدا
    في موضوع ضروري محتاج مساعدتك
  19. رقه الياسمين
    05-16-2009 11:51 AM
    رقه الياسمين
    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    حبييه قلبي ملكه لغاتي واحشني كتير انا عملت التوقيع بس للاسف كل مااجي ارفع الصور يفشل في رفعها تقريبا العيب في اللب توب بتاعي علي العموم اختي الحبيبه انتي هتفتح الايميل في اي وقت وابعتلك الصور التوقيع وكمان نتعبك شويه ونتخانق جامد اووووووي علشان واحشني اوي وعايزة اطمن عليكي اختي الغاليه
  20. abdouaz2
    05-13-2009 08:06 PM
    abdouaz2
    ميسااااااا ازيك عاملة ايه كدة باردو تنسيني

الاحصائيات

إجمالي المشاركات
الالبومات
رسائل الزوار
معلومات عامة
  • آخر نشاط: 12-28-2014 08:54 PM
  • تاريخ التسجيل: 03-21-2008
  • الإحالات/الدعوات: 223

الساعة الآن 09:51 AM بتوقيت مسقط


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
:: جميع الحقوق محفوظة لمنتديات لغاتى التعليمية ::