Untitled Document
 
العودة   منتديات لغاتى التعليمية

loooollooooll will become famous soon enoughloooollooooll will become famous soon enough

loooollooooll loooollooooll غير متواجد حالياً

مشرف سابق

رسائل الزوار

عرض رسائل الزوار 21 إلى 40 من 99
  1. moon15
  2. sun rise
    04-19-2009 01:02 PM
    sun rise
    انتي فين يا هند ؟؟ مش بتباني ابدااااااااا

    كيفك حبيبتي
  3. sun rise
    04-08-2009 01:55 PM
    sun rise
    هلا حبيبتي هند ** ازيك ؟

    وحشاااااااااني مووووووووووت * قوليلي عاملة ايه
  4. ryme
    04-05-2009 09:21 PM
    ryme
    اهلين حياتي هند كيفك ياحبيبتي والله الك وحشة كبيرة شو هالغيبة مطولة علينا كتير نورتي المنتدى ياعيوني
  5. ghida4ever
    03-07-2009 02:00 PM
    ghida4ever
  6. ghida4ever
    02-19-2009 02:13 PM
    ghida4ever
  7. ghida4ever
    02-10-2009 11:45 AM
    ghida4ever
  8. ghida4ever
    01-27-2009 05:46 PM
    ghida4ever
  9. sun rise
    01-26-2009 02:23 PM
    sun rise
    مرحبا حبيبتي هند

    كيفك يا عسولة

    اشتقتلك كتيييييييييييييييييييييييييييييير حبيبتي
  10. ghida4ever
    01-25-2009 01:26 PM
    ghida4ever
  11. ghida4ever
    01-21-2009 04:00 PM
    ghida4ever
    آخر الأخبار:
    إختفت في ظروف غامضة بنت بلدي العسل هنود... وقالت غيدا على الهواء في رسائل زوار هند وبكل شجاعة
    وحشتيني مووووووت يا هنود طمنيني عليك يا عسل
  12. محمد جمال الدين
    01-12-2009 11:02 PM
    محمد جمال الدين
    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ..ارجو توجيهى الى اى معلومات خاصه بدوله رومانيا لأنى لا استطيع الوصول الى اى شىء خاص بهذه الدوله و جزاكم الله خيرا .
  13. sun rise
    01-11-2009 11:17 AM
    sun rise
    حبيبتي هند

    كيفك يا قمر مشتاقة لك كتيييييييييير ، انا عارفة انني مقصرة في المنتدى بس والله ظروف .. انتي عارفة اني بحب المنتدى وبحبكم كلكم
    لا تزعلي مني ولاشي .. ان شاللله قريبا نرجع متل اول و ما فارقكم ابدا يا احلى واطيب ناااااااس
  14. العهد
    01-09-2009 06:11 PM
    العهد
    سلام عسووووووووله
    کیفک قلبی ان شالله بخیر
    وحشتینی غناتی کتیر
  15. ghida4ever
    01-07-2009 10:54 AM
    ghida4ever
    هاااااااي هنود... انا كمان نفسي اتكلم معاك والله بس للأسف 12بالليل ببقى في جزيرة القطن باكل رز مع الملايكة لو انت تقدري انا ببقى موجودة لحد 5 العصر....
  16. ghida4ever
    01-06-2009 02:03 PM
    ghida4ever
    فينك يا بنت بلدي؟؟؟ إيه لميتي هدايا عيد ميلادك وهربتي؟؟؟ ههههههههههههههههههههه
    والله ليك واحشة يا هنود...إبقى طمنيني عليك
  17. dalalita
    12-31-2008 11:31 PM
    dalalita
    سنه سعيده وان شاء الله تكون سنه الفرح والايام الجميله عليكي اختي

    ارجو ان تكوني في تمام الصحه والعافيه
  18. ghida4ever
    12-30-2008 11:06 AM
    ghida4ever
    شكراً هنود على مجملتك الرقيقة انت اللي كلك ذوق والله حبيبتي...بس احنا مستحيل نبقى اصحاب لإننا أكتر من كدة...إحنا إخوات يا هند
  19. ahmed_mido
    12-30-2008 02:36 AM
    ahmed_mido
    اهم حاجه عندى حته من التورته
    كل سنه وانتى طيبه يا عسل المنتدى
  20. ahmed_mido

معلومات عني

  • التوقيع

الاحصائيات

إجمالي المشاركات
رسائل الزوار
معلومات عامة
  • آخر نشاط: 12-05-2012 11:02 PM
  • تاريخ التسجيل: 07-21-2008
  • الإحالات/الدعوات: 0

الأصدقاء

عرض الأصدقاء 1 إلى 10 من 11

الساعة الآن 02:44 AM بتوقيت مسقط


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
:: جميع الحقوق محفوظة لمنتديات لغاتى التعليمية ::