Untitled Document
 
العودة   منتديات لغاتى التعليمية > ryme

المحادثة بين ryme و الباشة سمسم
عرض رسائل الزوار 41 إلى 60 من 156
  1. الباشة سمسم
    08-02-2011 02:19 AM
    الباشة سمسم
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    كل سنة وكل رمضان وكل لحظة واختى الغالية والطيبة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    ومبدعة لغاتى الاولى بالف خير وسعادة
    عارف انك زعلانة مني جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااا ومهما حكيت او اعتذرت انا مقصر جدا فى حقك
    بس والله والله الشغل هو اللى واخدنى خالص عن كل شىء والحمد لله اخوك طارق واختك نورا ومامتك ابتسام وبنت اخوك سارة بخير الحمد لله وكلهم والله بيسلمو عليكى جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااا
    ويارب تكونى دايما بخير وسعادة رميساء العرب
    حبيت بس اقولك ............................... رمضان كريم مبدعة لغاتى الاولى..............
    اخوك طارق
  2. ryme
    07-30-2011 01:39 PM
    ryme
    السلام عليكم
    كيفك اخي طارق كيفك ان شاء الله بخيييييييييييير شو هالغيبة كلها والله اشتقنالك كتييييييييييير
    كيف ممتي ونورا وساره سلملي عليهم كتييييييييييييييييير
    رمضان كريم وكل سنة وانتو طيبين يارب
    سلام اخي
  3. الباشة سمسم
    07-22-2011 02:44 AM
    الباشة سمسم
  4. ryme
    07-17-2011 10:16 PM
    ryme
  5. ryme
    02-21-2011 08:16 PM
    ryme
    وعليكم السلام اخي
    كيفك ان شاء الله بخير الحمد الله طمنتنا عليك انت كمان سلملي عليهم كتييييير كتييييييير
    وخصوصا ساره
    في امان الله اخي
  6. الباشة سمسم
    02-21-2011 06:33 PM
    الباشة سمسم
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    اااااااااااااااااسسسسسسسسسسسسسسف جداااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    ع التاخييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير
    بس والله انتى عارفة الظروف والثورة
    والحمد لله رب العالمين الثورة نجحت
    عقبال عندكم يارب
    ربنا يبارك فيك ويسعدك يارب
    يا رميساء العرب
    مبدعة لغاتي الاولي
    كل الناس هنا بيسلمو كتير عليك
    خصوصا نورا
    اخوك طارق طبعا
    هههههههههههههههههههههههههه
    ربنا يكرمك يارب
    في رعاية الله تعالى
  7. ryme
    02-13-2011 11:31 AM
    ryme
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    كيفك طارق ان شاء الله بخير
    الف مبروووووك عليكم انسحاب مبارك
    ان شاء الله الاوضاع بخير
    مطنا عليك اخي وعلى الحاجة ونورا وساره
    في امان الله اخي
  8. الباشة سمسم
    11-15-2010 06:39 AM
    الباشة سمسم
  9. ryme
    11-14-2010 12:11 AM
    ryme
  10. ryme
    10-28-2010 02:47 PM
    ryme
    هههههههههههههههههههههههههههههههه
    حضرت الصحافية باحسن حاااااااال
    واخبار الميسيو ايييييييييه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    كيف خالتي ونورا وسرسورة
    ان شاء الله بخييييييييييييير
    سلملي عليهم كتييييييييير
    في امان الله اخي
  11. الباشة سمسم
    10-28-2010 09:52 AM
    الباشة سمسم
    سيادة المذيعة أخبارها ايه يا ترى
    هههههههههههههههههههههههههههههههه
    رميساء العرب ومبدعة لغاتي الأولي يارب تكوني بخييييييييييييير
    طمنينا عليك من فضلك اختى ريم
    يلا في رعاية الله تعالى
  12. ryme
    10-10-2010 02:46 PM
    ryme
    هههههههههه اي طبعا والله الدنيا مشاغل
    مرسي كتير الك لى الكلام الجميل
    سلملي على الاهل كتير
    وقول لمامتي الحاجة رميساء بتقلك انا أدبية مابينفع اطلع دكتورة قلها ادعيلي الله يوفقني واطلع صحافية وتشوفيني في التلفاز في نشرة الاخبار
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    في امان الله اخي وبوسة حلوة لساااره وبوسة عى الراس لمامتي وبوسة حلوة لنورااااااا
  13. الباشة سمسم
    10-09-2010 10:39 PM
    الباشة سمسم
    السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
    يا مساء الورد والفل والياسمين
    على عيون اجمل واطيب اخت فى الدنيا كلها
    اختى الغالية جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    مبدعة لغاتي الأولى
    رميساااااااااااااااااااااااااء العرب
    شكرا لحضرتك على السؤال عن اخوك طارق
    الحمد لله كلنا هنا بخير ولا ينقصنا الا الإطمئنان عليكم
    كله تمام الحمد لله
    بس والله الشغل اللى واخد كل وقتى
    حضرتك عارفة الدنيا مشاغل
    هههههههههههههههههههههههههههههههه
    بجد ربنا يبارك فيكى يارب ويسعدك
    مامتك الحاجة واختك نورا وبنت اخوك / سارة
    وطبعا اخوك طارق كلنا بنسلم عليكى والله
    ومامتك الحاجة بتقول ليكى عاوزينك تكوني دكتورة بإذن الله تعالى
    ربنا يوفقك السنة دى يارب وتكونى من المتفوقين دايما
    ان شاء الله تعالى
    ربنا يخليكى يارب ويسعدك
    اللهم ءامين
  14. ryme
    10-08-2010 11:42 AM
    ryme
    صباح الخير كيفك اخي كيف العائلة الكريمة
    شو مغيب علينا كتير
    كيفك الحاجة ونورا وساره
    سلملي عليهم كتييييييييير
    في امان الله اخي
  15. ryme
    10-06-2010 04:10 PM
    ryme
  16. ryme
    09-13-2010 01:26 PM
    ryme
    السلام عليكم ياباشا كيفك اخي ان شاء الله بخير وكيف الاهل وساره
    ههههههههههههههه
    الله يبارك فيك اخي
    سلام سلامي للاهل
    في امان الله
  17. الباشة سمسم
    09-12-2010 01:27 AM
    الباشة سمسم
    هههههههههههههههههههه
    السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
    عيد سعيد على اغلى رميساااااااااااااااااااااااااااااااااااء فى الدنيا كلها
    الحمد لله رب العالمين
    جميع الناس هنا بخير وسعادة وبيسلمو عليك كتييييييييييييييييييييير اختى الغالية ريم
    وميرسي ليك ع الرسالة الجميلة
    ربنا يبارك فيك ويسعدك يارب
    ومبروك الفوز بمباراة الإسماعيلي
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    ومرة تانية
    كل عام وانتى بخير وسعادة وهناء
  18. ryme
    09-08-2010 07:52 PM
    ryme
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    كيفك اخي ان شاء الله بخير وكيف مامتي ابتسام ونورا وحبيبتي وامورتي سرسورة ان شاء الله كلهم بخيييييييييير
    سلملي عليهم كتييير وقلهم رميساء بتقلكم عيد مبارك كل عام وانتم بالف خير وان شاء الله ينعاد عليكم بالصحة والعافية
    عيييييييييد مبااااااااااارك

  19. ryme
    08-25-2010 04:30 PM
    ryme
    اهلين اخي طارق كيفك ان شاء الله بخير
    اسفة على التاخير اصل كانت عندي مشكلة بلغاتي ماكنت بقدر ابعث رسائل بس هلا اتحلت الحمد الله
    كيف خالتي ونورا وحبيبتي ساره ان شاء الله تمام
    سلملي عليهم كتيييييييييييييير وقلهم ريم بتقلكم تفطرو بالهنا ان شاء الله
    سلااااااااام خيو
  20. الباشة سمسم
    08-15-2010 11:25 PM
    الباشة سمسم
    السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
    طااااااااااااااااااااااااااااااال الغياب
    يا رميساااااااااااااااااااااااء العرب

    يارب تكونى بخير اختى الطيبة

الساعة الآن 10:51 AM بتوقيت مسقط


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
:: جميع الحقوق محفوظة لمنتديات لغاتى التعليمية ::